God fredagskveld mine flotte lesere! 

Er det ikke deilig med fredag? Beste dagen jeg vet om i hvertfall, fredag helg og familietid. Og det LIKER jeg! Må bare få unnskylde at det har vært lite blogging de siste dagene. Men nå kommer jeg sterkere tilbake.

Jeg har bare vært hjemme med ei lita pjusk ei siden mandagen, denne runden var det storesøster sin tur – hun har bare ligget rett ut på sofaen siden da, og nå som høsten har startet og et nytt skoleår – da er det ikke rart det blir litt sykdom. Det er nok den rette årstiden og tiden for det.  

For noen dager siden fikk jeg endelig drømme skrivebordet mitt på plass, jeg har vært lenge på jakt etter et skrivebord som jeg virkelig falt for, og denne gangen ville jeg også prøve noe «nytt» som skulle passe til resten av stilen i rommet – og til slutt så fant jeg et som jeg visste jeg skulle ha. 

DSC_1079 DSC_1078 DSC_1081 DSC_1084 DSC_1082

Royal office desk fra drømmehjem. Det jeg har gjort er at jeg har byttet ut knottene til sølv, og syns det ble mye finere og passet bedre inn.

Ha en fin kveld videre, så skrives vi.

