Idag kommer det før og etter bilder av hvordan gangen såg ut før, var jo litt koselig da også – men ikke så fin som den har blitt nå. Med den gamle døren til yttergangen og glaset på siden som var, så syns jeg gangen var rett og slett grusom. Og for meg som ville ha en ny start og forandring i gangen, så hadde jeg sett for meg hvordan jeg ville ha det, ny stil og ny forandring som passet bedre med stilen i resten av huset.

SLIK SÅG GANGEN FØR UT :

FullSizeRender (33) IMG_0271 IMG_0273 FullSizeRender (32) FullSizeRender (34)

Nå har vi  endelig kommet godt i gang med gangen vår nede, som dere kan se så kan jeg godt si det sånn at gangen har blitt så FIN. Fargen vi har brukt nede heter for kullsort og gangen ble mye finere enn jeg hadde sett for meg – jeg bare ELSKER den. Det har blitt rå tøft her nede, og vi er snart i mål med og bli ferdig. 

GANGEN NÅ :

DSC_1077 DSC_1064

Yttergangen skal dere få se litt mere bilder av en annen dag, der mangler vi og få opp lister opp i taket, ny hylle og ny tak lampe skal opp  – samme som henger videre i gangen. Og så var det gulvet da, det skal vi flislegge – og fargen blir nok i grå – som blir lik resten av huset.

DSC_1065 Små jentene har fått sine egne knagger i gangen, mine favoritter. 

DSC_1066

Det er rart med det, når man først får det slik som man ønsker det – da kommer den store gleden av å glede seg til å ta i mot besøk – bare fordi gangen har blitt 1000x finere og mere smakfull og står i stil med resten av huset.

DSC_1069 DSC_1070 DSC_1071

Stort, flott speil med kraftig ramme i sølvfarget og svart, det speilet er bare rå lekkert og jeg vurderer sterkt og ha et sånt speil på det nye badet vårt også, er så glad i dette. Jeg kjøpte mitt hos paradiset interiør. Og det beste av alt, de finnes jo i forskjellige størrelser – jeg har det største.

DSC_1076 DSC_1073 Jeg viste at om jeg skulle bli fornøyd, så måtte gangen få seg en oppgradering og nå har gangen vår blitt en drøm, for nå er vi KJEMPE fornøyde.

Nå er jeg bare glad for og vise frem hvor fint vi har fått det, og enda finere blir det når ALT av lister og nytt flislagt gulv har kommet på plass. Jeg elsker det og liker å bruke tid her nede med og ordre å styre! 

