Ungene har vært i ekstase og har storkoset seg ute i regnværet, det skal ikke være like enkelt hver gang å få til et søskenbilde av disse to, for hun lillemor på snart 2 år er jo families lille apekatt som skal og er overalt til en hver tid.. haha. Mens mor springer etter som en raring og knipser bilder i en fei, noe som viser seg at jeg klarte å få til noen bilder som ikke ble så værst alikevel.

IMG_5348 IMG_5350

Jeg har fått kjøpt de nyeste dressene til jentene (den som Amalie har på seg) fra name it, Ane sin er litt for stor enda – og siden jeg syns hun passer så godt i lilla, så tok jeg like så greit på henne den! 

IMG_5353

IMG_5361

IMG_5356Heldige meg som får være mamma til disse, mine to kjærligheter! Nå er det kose tid videre med disse før kvelden kommer, nyt dagen mine vakre 😉

