God Onsdag! I mellom slagene fikk jeg endelig gleden av og få på plass mine herligheter som er disse herlig telysholderne av stearin fra Riviera Maison. Jeg hadde aldri sett for meg at telysholdere i stearin hadde vært så fint, de passer jo perfekt inne hos meg. De gir ett nydelig lys, og samme effekt som ett everlasting kubbelys.

Nå er det bare å glede seg til høsten og kveldene som kommer, RM skaper en god og lun stemning og da kan jeg godt anbefale disse. Du får de i nettbutikken HER hos paradiset interiør, er bare 5 stk igjen inne på lager – så her må man være kjapp hvis du ønsker å kjøpe de. 

FullSizeRender (30) FullSizeRender (29)

Paradiset interiør er nettbutikken jeg anbefaler til dere alle interiørelskere, dette er jenter jeg har god erfaring med – spesielt Nina – hun er den som setter kunde sine først. Her får du de lekreste produkterne i butikken og jeg kan ikke noe annet enn å glede meg til å klikke hjem varer eller kose meg til og pakke de ut. 

FullSizeRender (27) IMG_5253 (1)

Lyktene har fått plassen sin på stuebordet, og der passer de perfekt inn. Ønsker dere kanskje at dette blir en premie i årets advendskalender? Eller har dere andre tips dere ønsker, så kom gjerne med det 🙂

Vi skrives.

