God søndag til dere mine flotte lesere!

Nå er tiden inne for og vise dere hva jeg har holdt på med her hjemme, steg for steg for å skape det drømmerommet som jeg har ønsket meg lenge, og nå men sakte og sikkert så blir det slik jeg ønsker det.. og reisen skal dere få bli med på. 

Dette er veldig morro, og når man gjør ting selv så blir det litt ekstra stas og vise det frem, er det et yrke som jeg trives med så er det og tapetsere – det er et veldig rolig arbeid og som jeg koser meg med, man får tankene på noe helt annet og gjør ikke noe annet enn å konsentrere seg, med et rolig og avslappende arbeid.

Jeg har nå de siste to årene har jeg prøvd mye forskjellig når det kommer til stil og interiør messing her i hjemmet, og som dere vet så faller jeg alltid tilbake til beige, for er den fargen og stilen som jeg føler passer best til meg. Og siden jeg nå har fått et nytt prosjekt i hodet sånn helt plutselig, så skal jeg på nytt igjen ta dere med på min reise til drømmen og gjøre den virkelig til min beige drøm – som står i stil med resten av huset.

Her kommer en liten sniktitt av rommet så langt.

IMG_5158 IMG_5154 IMG_5161 FullSizeRender (20)Dette er den fineste tapeten jeg vet om, er bare å følge med videre for mere resultat. Nå jobber jeg med det som jeg skal innrede rommet med, så det er bare å glede seg. Navnet på tapeten skal jeg dele med dere når alt er ferdig og kommet på plass, både navn og nr.

Nyt dagen, så skrives vi.

