Og det gjør jeg når jeg ser disse bildene og møblene fra Artwood. Er det en plass jeg liker og hente inspirasjon fra så er det fra nettopp disse. Det er helt min smak, og nå kjenner jeg at jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte noen av disse utemøblene i år, men kanskje det blir noen til neste år.. man vet aldri med meg, haha! Kunne godt tenkt meg og skaffet alt dette med en gang og flyttet det rett ut på uteplassen, hvor herlig hadde ikke det vært? Hadde bare penger vokst på trær, da hadde jeg allerede kjøpt alt.

 Inspirasjonen til uteplassen er det Artwood som klart er en stor favoritt og det er her jeg henter mest mulig inspirasjon av bildene som ligger der, og det er jo da man alltid blir like inspirert – for det er lov og drømme.

Mine inspirasjons bilder nå er disse, har dere sett noe så vakkert?

Art-Garden-Wicker-Vintage Art-Garden-Outdoor-Cushions Outdoor-Coffeetables Outdoor-DiningtableDet er lov og la seg inspirere, og da er det jo så kjekt at man har en del muligheter i å velge, drømme og se – og da skal det heller ikke så mye til – for å få det slik som man ønsker og vil ha det.

Ha en nydelig kveld, vi skrives.

