God Søndag. Da er det tid for et innlegg om inspirasjon av soverom, på fredagen bestemte jeg meg for at ny tapet skulle opp på veggen, og jeg gleder meg veldig til og få vise dere resultatet. På soverommet vårt har vi svarte vegger, der fargen heter for dempet sort. Jeg er veldig fornøyd med fargevalget og vet at dette er en farge jeg trives med. Samme fargen har vi nesten også i gangen nede og i trappe oppgangen – men der heter fargen for kullsort.

IMG_4786

Sengen vår står inntil den veggen der tapeten er, og denne gangen falt valget på den nyeste tapeten av RM som heter for Driftwood.

Detaljene jeg har valgt og bruke er den som går igjen i resten av huset, lin og beige. Som dere ser så trivest jeg best med og ha sengegavlen inntil veggen der som tapeten er, og den jeg har heter for Hemsedal lin, fra millemoi. Gardinene skal være velvet glam midnight fra millemoi, de samme som jeg bruker på stua. 

collage soverom 2

Jeg har valgt MODA nattbord fra bohus der jeg skal bruke RM sine håndtak som gir den litt romantiske/russiske gottage stilen – med de flotteste lampene fra paradiset interiør. 

collage soverom

Når det kommer til puter så skal fargene være i lin og blått, som gjør at at stilen passer godt inn sammen med resten, noe som vil si at dette er farger som jeg liker godt og trives med.

Håper dette ga litt inspirasjon til dere som ønsker det, og til dere som driver og pusser opp små og store rom! Gleder meg til å ta dere med på reisen videre, når det meste har kommet på plass!

Vi skrives.

