Idag tok jeg turen innom butikken og fikk kjøpt meg disse fine rosebukettene, så nå er jeg veldig veldig fornøyd altså, ingen helg uten roser for det må det være. Det er alltid så pent, og er en av mine favoritter når det kommer til blomster. Jeg syns hjemmet blir så tomt uten grønne planter og avsgskårne roser som øyet kan hvile seg på. 

IMG_4712Men jeg gir aldri opp, for blomster er noe av det vakreste jeg vet, og ingen interiørpynt klarer å måle seg med det ♥
IMG_4714 IMG_4716

Når helgen kommer i møte da er det innkjøp av blomster som står på planen, for ingenting er så kjekt som å handle inn det i hjemmet – man skulle nesten hatt sånn klippekort – for blomsterbutikk er jo nesten som en godteributikk – når det blir tomt så må det fylles opp igjen, haha! Det har blitt en avhengighet og er som sakt en av de morsomste kjøpene jeg har. 

Nå skal jeg nyte kvelden videre på sofaen, vi skrives!

