God torsdag alle sammen!

I går var jeg en tur innom banken, der jeg signerte under noen papirer for siste gang – og leverte nøklene. Så nå er det offisielt over – og leiligheten har fått en ny eier. For en rar følelse, men herregud så godt å endelig få sluppet taket. 

DSC_0903

DSC_0904

Jeg kjenner det er lange og hektiske dager nå, når jeg har både ei lita frøken hjemme fra barnehagen og ei stor frøken hjemme fra skolen. Rutiner for oss er viktige, så selv om vi har ferie – så må ting være sånn som det pleier.

Men vi bruker også tiden fornuftig. For meg er det nå viktig å bruke hverdagene og ettermiddagene sammen med barna, der vi danser, leker oss, tegner, er ute og koser oss, synger, og det som ellers faller inn. Noe som betyr at både data og telefon blir lagt bort. Barna er mye mye viktigere – vi klarte jo oss SÅ bra da vi var små, så da må vi også klare det nå.

DSC_0905 DSC_0906

Barna er små en gang, og da syns jeg det er viktig å bruke tiden sammen med dem.

Nyt kvelden, vi skrives.

