God sørdag!!

Da har jeg kommet frem til litt inspirasjon som skal være på rommet til Amalie, forandringer er jo alltid gøy og siden hun begynner å bli så stor – så må man tenkte enda litt mere framover. 

Fargene som jeg har kommet frem til som skal brukes er rosa, beige og hvitt. Denne gangen har jeg gått til innkjøp av ny dobbelseng og sengegavl – som skal passe inn med sengehimmelen hun har fra før. Hun har også fått seg nytt skrivebord. Nye gardiner skal på plass og ny lampe. Dette skal bli drømmen av barnerommet.  

FullSizeRender (14) collage rom

Jeg begynte allerede i går og sette på plass litt, og gleder meg til å vise dere ferdig resultatet. Rommet har aldri vært så fint og koselig som det kommer til å bli nå, det er sikkert. Planen videre er og kjøpe inn en ny tapet som hun skal ha på rommet nede, når den tiden kommer, men det blir ikke riktig enda.

118114

Planlegging er alltid gøy, og når man ser for seg hvor fint det blir – jo ivrigere blir man. Jeg har planene klare og jeg er helt i ekstase for og få det ferdig. Jeg liker at de fargene som jeg blander sammen på barnerommet skal være rolig og behagelig. Amalie trives på rommet sitt og da er det også viktig at det skal være hjemmekoselig, og barnevennlig.

Ønsker dere en flott kveld, vi skrives.

