Nå kan dere tenke dere at jeg er på en måte lettet og glad, for på Onsdagen fikk jeg solgt leiligheten min. Jeg håper hun dama som har kjøpt leiligheten tar godt vare på den, dette er et hjem som jeg sitter igjen med masse gode minner – og det har ikke helt godt opp for meg at jeg har fått solgt hjemmet mitt som jeg ikke eier lenger, det føles veldig, veldig rart men på en måte godt også. Jeg håper hun gir leiligheten masse kjærlighet og pleie – for dette er et hjem som betyr veldig mye for meg – og som fortjener en person som gir det masse kjærlighet.

I mellomtiden får dere kose dere med bilder av sofakroken vår som jeg er så glad i.

IMG_4310 (1)

collage1

Dette er et drømmehjem som jeg er så glad i, og jeg kan si at jeg har blandene følelser på dette – for den dagen jeg skal gå forbi der – forbi det hjemmet som jeg en gang eide – og se at det er noen andre som eier det, hvor rart er ikke det liksom?

collage2

Jeg syns i hvertfall at det kommer til å være spennende og rart – den følelsen sitter jeg med nå om dagene, etter at leiligheten ble solgt.

collage3

collage4

Ingen kunne tro det for et år siden, at jeg hadde fått solgt hjemmet mitt – men tanken var der. Nå er det et avsluttet kapittel, og da fortsetter jeg videre i det hjemmet som skal bli vårt sammen. 

Nyt kvelden, så skrives vi.

