Jeg er i lykkerus, for endelig ble det min tur til å ha litt flaks – som man kan kalle det. Siden Home&Cottage har sluttet å produsere baxterskjenkene så hadde jeg en siste sjanse til å få skaffet meg en.. men hvordan? Jeg tenkte at dette er bare drømme skjenken som passer rett inn i stua mi, og jeg gir ikke opp håpet om å få skaffet meg den, for denne skal jeg ha! 

IMG_4187

Etter mange av mine faste følgere på instagram, så ploppet det opp flere bilder av baxter skjenker som folk hadde klart å skaffet seg. Og tipset jeg fikk var å sette meg ned og søke på finn.no.

Jeg satte meg ned en dag og søkte og søkte og der dukket den endelig opp på skjermen – jeg kastet meg på telefonen og mail til hun damen som skulle selge denne – for den hadde blitt lagt ut for en dag siden – og spurte henne om hun kunne sende den til meg – og det kunne hun! 

IMG_4188 IMG_4189

Jeg er så glad for endelig å ha den i hus, og som dere ser så passer den perfekt som tv-benk. Jeg er veldig veldig fornøyd nå. Og jeg liker å bruke kurver som stæsj i hyllene og er veldig glad i Riviera Maison sine produkter – som passer perfekt inn i hjemmet.

Jeg syns nemlig den stilen jeg nå er helt meg, litt mere sånn cottage stil som jeg trives med. Jeg liker det mere groove med beige, rotting og saueksinn.

IMG_4190 IMG_4191

Jeg har mange planer for denne, så dette blir nok ikke siste skjenken fra Home&Cottage jeg skal kjøpe. 🙂

Ha en fin superduper kveld, vi skrives.

