DSC_0840

God kveld, nå er ungene lagt for kvelden og mannen er reist på jobb – så da kommer det et lite livstegn fra meg. Dagene er som sakt effektive og det er sånne dager jeg trives med, jeg er sånn at jeg har planene klare for hva som skal gjøres for dagen, og liker og krysse av for hver ting som blir gjort. Er da det er greit og ha planene klare for neste dag, for når man har et hus – så finnes det mer enn nok å holde på med.

DSC_0842

Dagene og time går alt for fort til kvelden kommer og med barn i hus går tiden fortere enn man rekker og se på klokken. Jeg har mange ting på listen fremover og det kommer til å bli så utrolig morro – men ting går i sitt eget tempo – men jeg gleder meg til å vise dere. Nå er det snart helg og den kan jeg møte med masse energi og god samvittighet – listen er lang fremover og da blir det å få gjort unna det meste i en fei her hjemme.

DSC_0844 DSC_0846 DSC_0847

Når barna er i seng og jeg nyter stillheten for meg selv, da er det godt med en liten kosekveld med vannmelon-kos, det er favoritten min nå om sommerdagene. For i morgen ser jeg frem til en ny dag med nye muligheter ❤ 

DSC_0848

En deilig kveld ønskes til dere alle.

