Hei og god fredag til alle. Nå er det en stund siden jeg har hatt et innlegg her, og det har jeg litt dårlig samvittighet for. Men jeg kan love dere, jeg har mye spennende som jeg skal dele med dere fremover. Dere må bare ha litt tålmodighet med meg, haha!Dagene har vært litt travle, noe som det alltid pleier og være. Nå er det en veldig spennende tid for meg, for snart må jeg gi opp mitt siste kapittel som nemlig er leiligheten min, for ja den har jeg fremdeles.

(Må si jeg savner den flotte døra mi som jeg malte selv og dekorete med wallstickers, det samme holder jeg på og gjøre med ytterdøren her i huset også, haha)

Jeg har også skiftet ut alle dørene + veradadøren.

bilde (17)bilde (18) bilde (12) IMG_5885Nå er det jo sånn at man kan ikke alltid beholde alt som man ønsker, og planene ble ikke sånn du hadde sett for deg, den gangen! Jeg har nå kommet frem til at jeg skal selge leiligheten, det som en gang var drømmehjemmet til bare meg og Amalie.

For 6 år siden kjøpte jeg dette hjemmet til oss, og den gangen var planen at her skulle vi bo – en ny start og et nytt kapittel for oss. Vi fikk 4 fantastiske år i drømmehjemmet vårt. Sånn er virkeligheten, noen ganger må man gi slipp på det hjemmet som man trives i, forkjærligheten.

På kjøkkenet har jeg byttet tapet.

IMG_4597Jeg har for noen uker siden ordnet med megler som tar på seg oppgaven, de har allerede vært og tatt bilder av leiligheten og den kommer for salg ut i neste uke… Dette er spennende og jeg har allerede fått hørt at det er noen som er int, siden det har vært en privat visning og at det kommer til å bli en runde til med felles visning.

Jeg har hatt en super leieboer fra den dagen jeg flytta og som trives veldig godt – men nå har jeg kommet til det steget at jeg vil selge.

Hele badet ble pusset opp på nytt.

IMG_5229Jeg er veldig spent på hvem som kommer til og kjøpe leiligheten og hvem som skal ta over for meg, jeg har litt blandende følelser på dette, det å måtte selge drømmehjemmet som jeg hadde så mange planer for, det kommer til å bli litt tøft.

På en måte gleder jeg meg til og få dette unna, men på en annen måte kommer det til og bli litt vanskelig de første dagene. Jeg og Amalie har skapt så mange minner i dette hjemmet, men sånn er livet.. Jeg er i hvertfall veldig spent på salget.

bilde (15)Vi kunne i hvertfall ikke hatt det bedre enn det vi har nå, nå har vi blitt en liten familie og jeg har allerede forelsket meg i plassen og huset – huset som skal bli vårt sammen – ikke bare mitt og ditt, men vårt.

På barneommet har jeg skiftet gulv.

IMG_5875En ting jeg kan fortelle er at de som kjøper denne leiligheten er HELDIGE! Men enn så lenge så må dere bare følge med – selv om det er noen dager som er stille, så kommer jeg alltid sterkt tilbake med nye og spennende saker på gang. Det er jo alltid noe som skjer, så følg med. 🙂

Vi skrives.

