Dagene idag bare forsvant i en rasende fart, slik som de fleste dager gjør med barn i hus. Rotting møbler er en favoritt blant mange når det kommer til Riviera maison, ikke rart dette er min favoritt – for de har jo produkter til alle og enhver og til alle husets rom. Ikke bare har de utrolig mye fint, men man ser også at alt er så ordentlig og gjennomført, for ikke å snakke om klassisk. Jeg elsker alt av rotting fra RM og bruker det året rundt

DSC_0801 DSC_0810 DSC_0802

Jeg elsker jo interiøret om sommeren og syns det er noe eget. Jeg elsker jo alt som går i lin, beige og jordfarger – det passer så godt inn sammen med drivved, rotting, saueskinn og lyng osv.. en stil som jeg trives med.

DSC_0804 DSC_0805 DSC_0806

Ingenting kan måle seg med Riviera maison, helt klart min favoritt. 

DSC_0807 DSC_0808 DSC_0813

Vi skal ønske sommeren velkommen, og med nye hagemøbler på uteplassen gleder jeg meg til jordfarger, pels, rotting, lin og masse levende lys og sene sommer kvelder. Jeg venter og er klar, hva med deg?

Ønsker dere en nydelig kveld videre, vi skrives.

