Endelig kom det strålende været, og jeg elsker det! Det gjør seg godt når man sitter inne og kan nyte det og bare ha skyvedøren åpen. Nå begynner uteplassen og ta form, og jeg kan bare kose meg mer og mer med å få på plass nye urner og blomster. Puter og pledd har funnet plassen sin, og lyktene kan også flytte ut.

Er det en ting jeg håper nå, så er det at dette været holder seg, men man vet jo aldri så enn lenge får man bare nyte det. Ikke noe som er mer behagelig enn sommer og sol, og ikke minst den flotte utsikten som vi har. Det er mye enda som står igjen av prosjektene ute – men det blir sakte men sikkert.

DSC_0826 DSC_0827 DSC_0829

Det skal ikke så mye til med til blomster, krukker, rotting og saueksinn – som passer flott med de nye utemøblene.

DSC_0831 DSC_0833

Med sommeren på god vei, så kan vi ikke klage og jeg gleder meg mest til når jeg skal begynne å plante, styre og ordne uteområdet. Den følelsen er noe eget, eller hva?

DSC_0834 DSC_0835

Nyt dagen, vi skrives 🙂 

