Timene og dagene går så fort nå om dagen, nå nærmer det seg snart 17.mai og jeg gleder meg til å vise dere uteplassen – for vi har kjøpt oss nye hagemøbler! Noe som jeg har ønska meg lenge, og når vi først bestemte oss hva vi ønsket, så kjøpe vi alt med en gang.. Jeg har gjort klart uteplassen og er veldig fornøyd så langt! Jeg elsker jo å styre og ordne, for da koser jeg meg.. For det er jo bare stas. Nå er det bare og vente på gode og varme sommerdager med masse sol, for nå er ikke været her akkurrat på vår side.

IMG_3577 IMG_3581 IMG_3579

IMG_3583

Nå blir det jo enda kjekkere å grille ute, når vi først har fått ordet uteplassen sånn som vi ønsker.. og det beste av alt, vi har jo tak så her kan vi bare kose oss uansett hva slags vær det er.. for vi har jo takvarmere, så da kommer vi ikke til å fryse. Vi har jo stor plass ute her, og nå elsker jeg bare plassen enda mere.

Større plass skal vi også få etter hvert, siden vi har planer om å bygge oss platting bak huset – og ordne til hagen med bark, steiner og hekk! Prosjektene er klare i hodet, så jeg vet akkurart hvordan det skal bli.. det kommer virkelig til å bli kjempe fint når alt er ferdig.

IMG_3589 IMG_3587 IMG_3585

Det som er så godt med stor skyvedør og tak over hodet, er å bare sitte ute her og kose seg med pledd og åpen dør.. kjenne den deilige og gode friske luften! 

IMG_3593 IMG_3591

Uteplassen er nydelig, og jeg er fornøyd. Trenger litt mere blomster og krukker, så blir alt perfekt. Blomster og krukker får man aldri nok av, så da må vi utnytte plassen og gjøre det enda mere koseligere.

