God kveld. Jeg er bare innom for og ønske dere en fin kveld, idag tok jeg turen innom frisøren for og farge håret mitt, og jeg føler meg fresh igjen! Det er faktisk 2 år siden sist jeg farget det, og idag tok jeg turen for og høre om de hadde en ledig time, jeg fikk beskjed om at de hadde fått inn en avbestilling og de kunne ta meg inn med en gang.. noe som passet meg perfekt. Denne sjansen kunne jeg ikke takke nei til, nå måtte jeg bare hoppe i det. Når man ikke har hatt «tid» de siste 2 årene, da kan dere jo tenke dere selv.. at nå var det tiden for det! Man MÅ jo ta litt vare på seg selv innimellom også. Nå har ikke håret mitt vært så fint på lenge, så nå skal jeg ta vare på det og være flink jente. 

IMG_3507

IMG_3491

Nå er det hallo til mitt nye meg, og jeg kunne ikke vært mere fornøyd enn det jeg er nå!  Nå er det tid for og nyte resten av kvelden, før man finner senga! Nyt den så skrives vi 🙂

