God kveld. Flere som er litt bortskjemte og får solen lysende inn stue vinduene om kveldene? Sånn har vi det hver kveld, og nyter det så godt vi kan, man blir jo i så godt humør når solen kommer inn, og himmelen er like blå og fin. Håper det holder seg sånn ei stund nå, smaken på sommeren er rett rundt hjørnet og det liker jeg!

IMG_3302 IMG_3304 IMG_3306

Siste ukene har det kommet en ny trend som de fleste gjør i hjemmet sitt, som blant annet gjelder kjøkkenbenker og øyer! En billig og enkel måte å gjøre det nytt på 1-2-3. Det er alltid gøy med forandring, og hvertfall når det gjøres enkelt. Her kommer det en liten smakebit til dere på hvordan det ble nå – jeg valgte å ikke ha alt for mye pynt fremme men akkurart sånn passe – av det jeg liker.

Det jeg har brukt er marmor design folie, enkelt og billig.

IMG_3308 IMG_3300

Jeg storkoser meg alltid hver gang det skjer noe, og kommer alltid på nye sprell. Håper dere har en fin kveld. Vi skrives 🙂

