Traff jeg min store kjærlighet, vi ble kjent igjennom nettdatingstedet møteplassen! Før jeg traff Thomas var jeg fast bestemt på at nå skulle det kun bare være meg og Amalie, jeg hadde nå mistet troen på den store kjærligheten. Jeg hadde forberedt meg på at nå skulle det kun bare være oss to fra nå av! Men jeg tok tok en sjanse bare for å være litt nysgjerrig så laget jeg meg en profil på møteplassen, det er jo det alle single gjør liksom! Og det kunne ikke endt noe bedre, for takket være møteplassen traff jeg og Thomas hverandre, og det beste av alt.. han bodde jo i nabobygda!

Han jobbet også på plassen som jeg bodde, og muligheten for og treffes var jo veldig stor (hurra for det) vi begynte å treffes og ble bedre kjent, og det ble bare mere og mere sommerfugler i magen og forelskelse av hvert møte. Mamma og stefaren min hadde jo møtt Thomas før og de kjente også faren hans.. så det gjorde jo saken litt bedre, for du vet jo hvor skummelt det er første gang du skal møte svigerforeldrene, og i denne situasjonen var det litt annerledes.

DSC_8284

DSC_8328

Jeg og Thomas kastet ikke bort tiden, for 1 år senere tok jeg det store valget at jeg flyttet inn til Thomas, det føltes så riktig for etter alt det jeg og Amalie hadde vært igjennom, så var dette en ny start for oss, som vi hadde godt av. Februar 2014 så skjedde det store som vi ikke hadde sett for oss helt enda, men som gjorde oss enda lykkeligere.. jeg hadde blitt gravid. Dette var jo starten på en nytt år med mye glede, lykke og kjærlighet – nå skulle vi bli en familie på 4. November 2014, to dager over termin kom lille Anemor rask til verden. 

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke angrer på at jeg tok en sjanse og fant min store kjærlighet, det tok meg 25 år til og finne den mannen som jeg ønsket. Han er en god ste pappa for Amalie og han har også vært en god støtte og støttespiller fra dag en! Jeg har aldri vært så lykkelig som det jeg er nå, etter at jeg fikk 2 barn har jeg også blitt mere voksen og helt klart vet jeg at nå har jeg en familie som jeg ønsker og trives sammen med. Barna mine minner meg hver dag på hvor heldig jeg er, det samme gjelder Thomas, hadde det ikke vært for dem så vet jeg ikke hvordan livet uten dem hadde vært nå idag, hvor hadde jeg bodd? Livet er ingen dans på roser, og det er også godt å ha en mann som minner deg på hvor høyt han elsker deg, og barna. Livet er morsomt og spennde, og jeg føler som som verdens heldigste.! Det og sette sine egne ord på og være lykkelig er viktig, og ikke mint verdens beste følelse! 

DSC_3873 (2)

DSC_3876

Vi forlovet oss også 1 års dagen vår, som var den 5.5.14 og vi ble sammen den 5.5.13. Vi er like forelsket som da vi traff hverandre om ikke mer! Og det beste av alt.. Vi har også vært forlovet 2 år i dag! Hurra for oss!  Jeg elsker deg Thomas.
Størst av alt er kjærligheten <5 5.5.2013 & 5.5.2014

