Dagen starter med noen timer alene og det vil si at jeg koser meg med masse nytt som jeg gleder meg til å få visst frem om ikke så lenge! Alle kjenner seg jo igjen gleden av det og pakke frem nyheter, det blir jo nesten som julaften for oss, haha! 

IMG_3081 IMG_3079

Der du har dager du ikke har så mye å gjøre er veldig avslappende, du tar bare livet med ro og koser deg de timene du har for deg selv, de dagene er noe av de beste sånn egentlig. Av og til gjør det godt for både kropp og skjel. 

IMG_3078 IMG_3080

Jeg har også fått prøvd noen nye farger hjemme som jeg har blandet sammen med det beige som jeg har, grått faktisk! Noen ganger er det litt gøy å prøve noe nytt, bare for og se om det passer inn eller ikke, og jeg syns det ble veldig fint. Både puter og pledd. Er det en farge jeg syns passer inn, så er det grått.. rolig og avslappende farge som matcher det meste. 

Ønsker dere en fin dag videre 🙂

