Er det en farge jeg aldri går lei av så er det blått, den fargen liker jeg godt å blande inn sammen med det beige som jeg har. Nå som det går mot sommer og varmere tider så liker jeg den fargen bare enda mere, blått passer inn til alle årstider syns jeg, hvertfall til alt det beige som jeg har. Jeg har alt blitt så glad i de alle beige putetrekkene mine, og da snakker man ikke akkurart lite heller, jeg er litt frem og tilbake når det kommer til tenkeboksen..  jeg vurderer kanskje å gå tilbake til beige på soverommet når tiden er inne for det.. når man kommer til rett fargetone, så er beige en farge jeg aldri får nok av, og syns det passer perfekt inn til resten av stilen jeg har. Jeg er fornøyd så langt ting har blitt og storkoser meg.

DSC_0710 DSC_0709

Er det noen krukker som er mine favoritter så er det madame sine, disse flotte krukkene med sølv lokk måtte jeg bare kjøpe inn – disse kan man bruke alt til, alt fra kjøkken til oppbevaring. Krukkene kjøpte jeg hos glassoginterior, du får kjøpt de HER, og HER. Er veldig fin dekorativt på kjøkken, stue osv.. 

DSC_0713 DSC_0714 DSC_0715

Madam krukker er jo nå for tiden er stor favoritt hos mange, jeg har alltid pleid å hatt de hjemme og blir aldri lei av disse. Man får liksom aldri nok av madame, de er jo så fine og er uansett dekorativt hva de brukes til. 

DSC_0717 DSC_0718 DSC_0722

Nå skal jeg forsette og holde på med interiøret og ordne her – nå om dagene så får man jo så masse energi til det meste hjemme, når solen kommer snikende inn stuevinduene! 

Nyt dagen så skrives vi! 

