Atter en gang tilbake, her er det bare og smøre seg med god tålmodighet med og vente på sommeren, for den blir nok en gang utsatt og utsatt enn så lenge. Nå er det endelig fredag og overskriften sier vel sitt? Vi våknet faktisk opp til en hvit plen og småe snøkrystakaller som kom dalene ned. Langt i fra herlig i mine øyner, men vi kan trøste oss med at om kveldene kommer solen snikende inn vinduene.. og da nyter man det som kan nytes.

Jeg tar meg selv i det å be om sol og sommer for når jeg gjør det kommer den aldri. Hvor ble det av det pene været som vi var så heldige og fikk smaken på nå fremover, Regn eller ikke regn, snø eller ikke snø.. og så var det hagearbeidet som også nå må stå på vent ei god stund til..

DSC_0677Siden det er helg igjen da var det på tide med nytt innkjøp av roser, for hvem får vel nok av de? Ikke jeg i hvertfall.. Blomster er jo noe vi aldri får nok av, det gir jo stuen det lille ekstra. Det er jo sånn at blomster og roser overdriver jeg med hele tiden, finnes jo ikke noe bedre enn å starte dagen med å kjøpe seg noen fine buketter og pynte opp stuen med.

DSC_0701 DSC_0699 DSC_0702Her hjemme har det gått unna på det meste idag, jeg har stått på og kan si meg fornøyd. Jeg har forstått det at de fleste vil se barnerom? Så da får jeg prøve og legge ut noen bilder her en dag. Idag er det litt mere interiørmaraton fra sofakroken, og det liker vi?!

DSC_0703 DSC_0708

Nyt kvelden, så skrives vi!

