Da starter vi helgen med regn.. snakk om møkkavær! Her hjemme er det full styr, huset er vasket rent for helgen.. for når det først er helg, da må det alltid vaskes og gjøre det rent.. blir jo så mye kosligere når alt er rent og pent. Jeg har mine faste rutiner på fredagen, og da er det fullt kjør fra man står opp. Resten av kvelden blir det bare kos og avslapping med ungene, der vi skal kose oss ekstra masse, just love it! 

DSC_0634

DSC_0635DSC_0636

DSC_0637

DSC_0639

DSC_0640

DSC_0641

Nå som det går mot sommeren så kan man ikke unngå fristelser av nyheter, kan man vel? Kanskje noen, men ikke jeg.. haha! Når det kommer så mye lekkert, da er det umulig å motså fristelsene! Er det en ting jeg storkoser meg med, så er det og få brukt tiden med stylingen her hjemme, det å få tatt bilder for inspirasjon for andre. For oss som har en hobby for interiør, så er det jo ekstra stas å få på plass stæsj og nyheter og deretter ordne med det lille ekstra… nemlig friske blomster, noe som jeg elsker!

DSC_0642

DSC_0644

DSC_0645

DSC_0646DSC_0647DSC_0655DSC_0653

VEL ,JEG FÅR FORTSETTE Å KASTE MEG RUNDT HER , PLIKTEN KALLER VIDERE! 

