Da var det slutten på påskeferien, for noen så er den gull verdt for de som virkelig elsker hyttelivet og fly med planker på beina. I mine øyner så er den tiden veldig koselig. Jeg skal ikke gi kritikk for de som er sprekinger på ski, og som har dette som en hobby på vinteren. Noen liker det, mens noen foretrekker å ordne i hus og hjem.

IMG_2087 IMG_2088 IMG_2090 IMG_2091

Jeg er den som elsker å holde på hjemme, og føler ikke for å reise bort altfor mye. Bortsett fra når det kommer til sommerferie, for da er det barna som kommer først og skal kose seg. Den tiden er i hvertfall gull verdt.

Nå er snøen i hagen på tur bort, og jeg gleder meg som en liten unge og holde på ute i hagen – planene har jeg klare i hodet på hvordan det skal bli. Jeg koser meg med våren og sommeren, så for de som liker vinteren kan ta av seg den som de liker så godt.

IMG_2092 IMG_2093

Jeg håper dere har hatt en utrolig fin påske, nyt dagen videre så skrives vi.

