God kveld vakre lesere!  

Idag har jeg faktisk sovet til kl var nærmere 08, og jeg kan ikke beskrive med ord hvor deilig det har vært. Igår var jeg helt pumpa når hodet traff puten og drømmeland ble en for fristende bilett til å hoppe over. Jeg følte jeg hadde fått livet i gave på nytt når jeg stod opp idag og etter et par deilige kopper med litt varmt fikk jeg straks starte dagen med mine små.

Utpå dagen tok vi turen bort til hytten som familien til Thomas eier. Mye utetid i winterwondeland gjorde godt til både store og små. Amalie sto på ski hele tiden og storkoset seg, og så var dette den første hytteturen til Ane. En superkoselig dag var det i hvertfall, nå er begge ungene i seng og de sovnet med en gang. Siden det er påskeferie så bestemte vi oss for å kose oss litt ekstra i dag. Det er en gang de er små så det gjelder å nyte tiden med dem så godt det lar seg gjøre! 

Denne flotte glamdesken san Francisco og de flotte lampene mine er en stor favoritt her i hjemmet 🙂

DSC_0579DSC_0581DSC_0583DSC_0584DSC_0582Nyt kvelden, vi skrives.

