God morgen! Så var vi på ny uke igjen, herreminhatt så fort ukene går!? Eller er det bare jeg som synes det? Og med en ny uke følger nye dager. Helgen har vært fantastisk, var virkelig godt å ha mamma her på besøk med overnatting en dag.. Håper det ikke blir lenge til neste gang, haha! 

DSC_0558 DSC_0559

Snart er påsken her, da er det tid for mye god mat og familie tid, har dere lagt noen planer for påsken i år?

DSC_0560 DSC_0561 DSC_0562 DSC_0563

Idag har jeg fått brukt litt tid på kjøkkenet, og fått alt på stell. Det finnes ikke noe bedre enn å lage gode middager og bruke tiden sin på et rent kjøkken, her liker jeg at det skal være system og at alt skal være på riktig plass til enhver tid, det er sånn jeg liker det. Friske urter får alt til å lukte så deilig.

DSC_0565 DSC_0572 DSC_0570 DSC_0571

Uansett, her er det dårlig vær og snøen ser ut til og bli liggende en stund til. Jeg har et lite håp om at det nå skal snart bli litt varmere vær med sol og sommer. Flere som gleder seg til det?

DSC_0572 DSC_0577 DSC_0577 DSC_0578

Det er onsdag, det er en ny uke og tid for å starte en perfekt NY uke! Nyt den!

