God kveld alle sammen, har dere hatt en fin dag?

Nå har jeg satt stumpen i sofakroken, ikveld skal jeg se på koseserien min- home and away (er alltid stas å ha en opptaker) flere som følger med på den serien? Jeg er helt frelst, blir jo nesten giret i andre enden , haha…

Mens lille mor tok luren sin idag, som varte i 3 timer – da fikk Amalie endelig tid med meg alene.. noe som gjorde godt for både meg og henne! Og det beste av alt, idag fikk vi besøk av mommo (mamma) noe som de to små gledet seg masse til, hun skal bli her til i morgen kveld – alltid like kjekt å få besøk av mamma, siden det er en stund siden sist hun var her! 🙂

Jeg tok det steget i dag der jeg bestemte meg for å fjerne 2 av piercingene mine, litt uvant men jeg blir nok vant med det. 

IMG_1456 IMG_1538 IMG_1566 (1)Ønsker dere en flott kveld 🙂

