Det finnes ikke noe bedre når man skal legge seg til gjennomluftet soverom, nyoppredd seng og du kjenner at du er klar for å legge deg godt ned i drømmeland – ikke noe som er bedre enn det, er det vel?

Vi har verdens beste seng, senga vår er 180 så her er det stor og god plass. Det beste jeg vet er og breie meg ut i midten, haha!

DSC_0534 DSC_0536Det jeg liker så godt med rommet vårt, det er at jeg har brukt mørke farger – jo mørkere det er jo bedre sover man.. det gjør i hvertfall jeg, og da er det godt at man har et så fint soverom å vise frem. 

DSC_0537Nå har john blund meldt sin ankomst, jeg håper dere titter innom og finner litt inspirasjon.. for det kommer det til å bli mye av her fremover – så da er det bare å glede seg! Frem til det, ha en deilig kveld og god natt! ❤ 

