.

Det er ingen hemmelighet at når man har et stort hus og barn, så blir det en god del rydding hver dag, noen dager blir det kaos og ting flyter overalt. 2-3 maskiner går det fort når man skal få tømt skittentøyskurven og en kjøkken benk som skal ryddes! Hvor deilig er det ikke når alt er gjort og ting er STRØKENT, jeg er et ordensmenneske og jeg MÅ ha kontroll på alt til enhver tid, og er det en ting jeg gleder meg til når gangen nede er ferdig.. det er å få kjøpt inn nye kommoder nede sånn at jeg fått litt mere system og kontoll, for det MÅ jeg bare ha – denne gangen! Jeg er på GOD vei til og få system og orden og deilig er det. Ting stopper ikke opp her i heimen altså, kjenner du deg igjen?

Nyheter kommer og nyheter går, denne gangen var jeg rask til å sikre meg dette flotte speilbrettet, hos stylebynorway. Bare se for deg hvor fint det er på et grovt betongbord, i love it!

DSC_0394 DSC_0397 DSC_0398 DSC_0399

Betongurne HER og HER, det flotte speilbrettet finners HER.

DSC_0401 DSC_0403 DSC_0406 DSC_0414 DSC_0411

Nyt kvelden, vi skrives!

