kveldene gått ut på å male, male og atter male… Nå ser vi slutten så endelig er vi snart ferdig. Veggene nede har fått seg et «løft» og tak.. Nytt gulv skal vi ha, nye lister, nye møbler osv.. You name it! Alt er svart og på god vei til å bli helt fantastisk! Er det noe jeg elsker er det å få ting på plass å se resultatet ferdig! Da blir all jobb så sinnsykt verdt det! Dette er bare første strøket, en liten smakebit til dere..

Vi skal også få inn ny hvit ytterdører opp og gjett om jeg gleder meg !! Etter mange mndér med ventetid er det endelig snart plassert i huset! jippi!! Vel, den lille gangen nede har gått fra å være furu og kaffelatte til å bli svart. Å jeg gleder meg sånn til gangen skal innredes og nytt gulv nede kommer også på plass!! Dette er altså SÅ stas!! 

En liten titt på gangen i underetasjen

IMG_0383 IMG_0384 IMG_0385 IMG_0386 (1) IMG_0387Men imens vi holder på koser vi oss også, før og etter bilder kommer og hvilken maling vi har brukt skal jeg fortelle! Nå må vi fortsette, ååååå som jeg gleder meg til å vise dere dere det!

