Så har denne dagen gått og kvelden står for tur, for et vær vi har hatt idag da,dere! Jeg har idag fått det smørt inn med solen at vinduene må vaskes og prøver å utsette det så lenge som mulig,haha…. 

Det som skinner er ihvertfall huset på innsiden, her har jeg vasket og gnikket alle rom og deilig duft av sommer lukter det i hele huset! Det er så deilig å være hjemme og man får tiden til å gjøre det rent huset, vinduene kan jeg liksom «leve» med… Sol og vårfølelse ser jeg faktisk frem til nå.. juhuu!

Det er helt ok at det er grått, hvitt og kaldt ute nå, for det er ikke lenge igjen nå og plutselig står sommeren for tur.. flere som gleder seg til det? De siste årene har jeg bare blitt mere glad i sommer, sol og varme.. jeg er et sommer menneske! Men det som er så fint med vinteren, det er når vi er ute å leker med barna, jeg synes det alltid er like stas som de små å leke i snøen – minuset er bare at jeg tåler lite med kulde, haha! Jeg fryser for ingenting, og det går liksom aldri over! Jeg elsker å være ute å leke med barna, vi er jo så heldige som har en liten «akebakke» og ingenting er morsommere enn det når vi får stooor fart på akebrettene!

Det er alltid like stas for store og små, det skal ikke mye til for å få mye glede i hverdagen sammen! Det er så viktig å få skape gode minner med barna når de er så småe, bare tenk på hvor fort tiden går..

Bildene gir ihvertfall meg litt vårfølelse, noe jeg håper de gir deg også! 

DSC_0348 DSC_0351 DSC_0353 DSC_0354 DSC_0358 DSC_0360 DSC_0362 DSC_0364 DSC_0369Nyt kvelden og kos dere videre, vi skrives om ikke så alt for lenge.. tjohei!

