Idag er det på´n igjen med flott vær der solen skinner. Det skyldes nok at vi kun er i januar ennå, snøen er her og forblir her en stund til. Vel, selv om solen er her og skinner, så må man dra på seg litt farger så følelsen ikke blir så «vinterlig» innenfor huset sine fire vegger.. Det holder med at det snør ute, nå er hodet mitt til tross for at vi står i januar innstilt på vår og sommer! Det gjelder å gjøre det beste ut av det, ikke sant? 

Uansett, siden jeg er hjemme med lillemor – så knipset jeg noen bilder , ettersom dere sier at dere elsker interiørbilder av huset… Jeg simpelthen elsker huset vårt.. Etter jeg og Thomas flyttet sammen ble huset mye mer «viktig» for meg også, det «eneste» som er som det har pleid for de små og meg også det at jeg står med den muligheten vi vil i huset er veldig godt for meg.. Vi skal være sammen om dette hjemmet i mange år frem i tid, det er en ting som er helt sikkert. Man vet hva man har, men ikke hva man får og det er det ingen tvil om..Akkurat det gjelder alt . 

DSC_0336 DSC_0340 DSC_0343 DSC_0346

Pc skjermen min har fått seg en smell, men for all del jeg overlever enda! Hvilken pc har du og hva anbefales? Jeg ønsker dere alle en helt fantastisk dag! Vi skrives 🙂

