Jeg skulle noen ganger ønske at tiden ikke var noe som gikk fortere enn man selv ønsket, for jeg forstår nesten ikke hvor timene har blitt av noen ganger.  Den ene dagen føler man at man har all verden med tid, neste sekund snur det om og tiden er borte..

DSC_0317

Igår hadde jeg all verdens med energi, og det endte opp med at jeg vasket reint huset, noe som måtte gjøres, for fysj… det var møkkete! Noen dager uten vasking vil si at alle de stygge hybelkaninene kommer boende og blir, så jeg sto på for fullt.. haha! Sånne dager er bare topp, og jeg gir meg ikke før jeg blir ferdig.. kan man si. Det er alltid godt når man kjenner lukten av nyvasket hus, rydder og får alt på stell.

DSC_0321

Og enda bedre er det når man handler inn nye flotte vårblomster og fyller alle tomme potter og vaser.. før hatet jeg ekte blomster og ALT skulle være av plastikk, men nå hater jeg plastikk blomster og MÅ ha ekte..  

DSC_0322

DSC_0323

Det skulle nesten vært sånn klippekort på blomster butikker til folk som handler mye, for jeg har blitt den at noen ganger handler jeg så mye. Jeg liker å friske opp hjemmet med nye og pene blomster, ulempen med det er jo at det blir jo litt i det dyreste laget, men pytt pytt.. hvem liker ikke å friske opp hjemmet sitt og gjøre det litt ekstra stas? Koste hva det koste vil.. haha!

DSC_0325

Roser, tulipaner og hortensia er en av mine favoritter, dere får kose dere med enda flere bilder av sofakroken idag, for sånn ble det bare. Spisestuen min er tom for blomster enn så lenge, så bilder får bare vente til jeg har fylt opp den plassen.. en spisestue uten blomster er bare trist..  

Frem til det må dere ha en nydelig dag 🙂

