God torsdag alle vakre! Idag har vi hatt full rulle her hjemme med Frost bursdagen og Amalie og resten av jentene har vært så fine og fornøyde! Pølse med brød, kaker, brus og godis har gått ned på høykant! Jeg er av den «skole» at jeg liker hjemme bursdager fremfor bortebursdager (så sant man her anledning)  og liker at barna kan leke og kose seg selv! Jentene storkoset seg og hadde en fantastisk feiring med alle klassevennindene sine, snakk om vellykket feiring! 

IMG_9982[1] Lysene ble blåset ut.IMG_9926[1] IMG_9930[1] IMG_9931[1] IMG_9938[1] IMG_9933[1] IMG_9940[1] IMG_9955[1] IMG_9953[1] IMG_9956[1]

For meg er det så viktig at jeg alltid gjør stas på de som fyller år, bursdager skal feires og det er så viktig at slik blir husket og tatt vare på! Disse jentene fyller jo 7 år en gang og det må jo markeres! Amalie gleder seg allerede til neste år og hun hadde den beste bursdagen noen sinne<3  Så lenge sjefene er fornøyde er jeg glad!

Nyt kvelden, så skal jeg finne sengen og drømme meg bort i drømmeland ❤ Vi skrives!

