God dag alle sammen. Her har jeg vært i full planlegging i hele dag, jeg ordner nemlig til frost bursdag – for i morgen fyller Amalie hele 7 år. Vi skal ha åpent hus der folk kan komme og gå som de vil. Alle jentene i klassen til Amalie kommer, nå er det kun litt småtteri som gjenstår og resten blir gjort i morgen tidlig når bursdagsbarnet er sendt til skolen. Gleder meg til å få pyntet ferdig, og se det ferdige resulatet. Jeg er veldig sånn «perfeksjonist» og ønsker å få det akkurart sånn som jeg ser det for meg i hodet. Men så lenge bursdagsbarnet er fornøyd skal jeg ikke irritere meg over detaljene. 

Her er en liten sniktitt på litt av det jeg har laget til bursdagen hennes:

IMG_9895[1] IMG_9897[1] IMG_9899[1] IMG_9903[1] IMG_9905[1] IMG_9901[1] IMG_9909[1] IMG_9915[1] IMG_9913[1] IMG_9917[1] IMG_9911[1]

Dette blir nok knallbra til slutt! Om dette ikke blir Frost nok for jentene kaster jeg inn håndkle ! Ballonger og annet stesj skal også komme opp… haha…

Jeg får fortsette og dekorere her i morgen tidlig, jeg må trylle frem litt mer snø på bordene og hvis dere vil kan jeg vise dere resultatet når jeg er ferdig! 

 

