Jeg er den som er glad i å kose meg med friske salater, smørbrød, kylling osv. Det er alltid gøy å lage noen enkle og veldig gode oppskrifter.. det er ikke så mye som skal til, ikke sant?

I går kveld fikk jeg laget meg den beste salaten som stod på menyen, frisk og deilig og veldig enkel å lage. Det enkle er ofte det beste.

Til salaten trenger du:  

1.stk fersk kylling ( Du kan så klart også steke opp i stekepannen.) 

1.Isbergsalat

1/2 Agurk

8.Små tomater

1.ananasboks eller fersk ananas.

1.paprika.

1.Pakke jordbær

DSC_0240 DSC_0241 DSC_0242Fersk baguett er alltid et godt tilbehør, med forskjellige dressing typer – havsalt er også til å anbefale. Helt fantastisk og smaker himmelsk.

DSC_0245 DSC_0246Dette er en enkel salat og lage, dette er en salat jeg har blitt glad i – verdens beste. Håper den faller i smak hos deg også, og at du liker den – hvis du prøver den selv. 

Velbekome!

