Og vi er trygt hjemme hos mamma og her skal vi være til ikveld. Vi reiste i går utpå dagen, men før det var vi å lekte oss ute i snøen, siden det bare har snødd og snødd de siste dagene.. Snøen kom jo til slutt og både store og små ble glad for det, er vi ikke heldige? Vi reiste fra winter wonderland til full storm og NULL snø.. så her er det bare og holde seg inne. Det er da vi skal være takknemlig for at vi har et trygt, godt og varmt hjem å være i – når det ikke er noe annet som frister.

Endelig snø!

IMG_9593 IMG_9598 IMG_9600 IMG_9604 IMG_9605Det som er så kjekt å bo på bygda som vi gjør, er at vi har en en utrolig flott natur og at vi har bakker sånn at vi kan gå ut og leke litt, vi slipper å dra så langt når vi eks skal ake, og bare være ute og kose oss akkurart sånn som i går. 

IMG_9606 IMG_9609 IMG_9610 IMG_9651Dagen i går var dagens høydepunkt.. små barn, små gleder. Det er da det er kjekt å ha søsken, i dette tilfellet stemmer det i hvertfall. De har gleden av hverandre og det er så godt og se.

IMG_9634 IMG_9636 IMG_9638 IMG_9645Nå har vi alle mann et håp om at snøen ikke forsvinner, men blir for ei stund denne gangen. For da blir det å kose seg ute med akebrettene, og det Amalie elsker – å sitte med snøskuter. Det pleier Amalie og være med Thomas, og da storkoser de seg begge to, fart og spenning er noe hun bare elsker…

IMG_9621 IMG_9622 IMG_9623 (1) IMG_9629

Når jeg kommer hjem skal julepynten ut, jeg har en tradisjon på at den skal være ute 1.nyttårsdag – altså 1 januar 2016, men jeg synes julen i år har vært nydelig! Sant skal det sies at jeg allerede har funnet frem alt det som skal opp og frem, og det er faktisk helt greit. Hus og hjem er jo hobbyen min, så ikke så rart at jeg koser meg med alle mndene i året.

Jeg håper dere har hatt noen fine juledager.. ? Fortsett å nyte, tiden går såååå altfor fort! 

Stor juleklem fra oss til alle dere! 

