God mandag alle sammen ❤ 

Nå er det bare 3.dager igjen av året , dette året har gått kjempe fort! Jeg føler jeg husker alt fra året utrolig godt.Året 2015 har vært lærerikt, vanskelig og spennende! Jeg har fått føle på følelser i kroppen som jeg ikke viste jeg hadde, at enkle ting kan gjøre innmari vondt og at små ting kan glede enormt! Livet er en reise og reisen er uten kart så jeg vet aldri hvor jeg ender opp, men det er vel nettopp dette som gjør det så spennende også(?)…. 

Vi har planer for 2016 som vi endelig skal sette til live! Jeg har sett hvordan folk bare er ute etter å «loppe» deg, overlesse og ha styringen og nå er jeg «ferdig»  med å stå med «lua» i hånden og «krympe» meg, nå er jeg klar for å skinne og det skal smitte over på alle dere!!!Jeg har brukt de to siste mndéne på å planlegge, finne løsninger på å komme meg i mål og sørge for at jeg nå skal stå så sterkt og raskt at jeg vil skinne! 2016 er et år jeg vet bringer MASSE positivt. 

Interiøret skal jeg dra til et nytt nivå og stylinger og tips skal rekkes til dere som perler på en snor! Itilegg har jeg masse annet spennede jeg skal begynne å dele, for dette er noe jeg vet er noe dere liker.

Sånn var det like etter vi hadde flyttet inn… 2014

IMG_7102 IMG_6372 IMG_6482

Året 2015…IMG_2351 IMG_2355 IMG_2490 (1)

IMG_6370 IMG_6390 IMG_6392

Huset var i bevegelse og forandring -akkurat som meg.  

Julen 2014.. En fantastisk tid! 

IMG_7805

IMG_7937 IMG_7933 IMG_7856 IMG_8071

 

Og nå… syns jeg at vi har fått det 1000 ganger finere enn før 😉
Håper du fant noen bilder som inspirerte deg, nyt kvelden og natten videre alle sammen. Så skrives vi.
