Det perfekte soverommet, hvem drømmer ikke om det?

Mange sitter igjen med det store spørsmålet, hvordan skal man innrede det soverommet som man ønsker seg? Alt handler om hvordan du vil innrede ditt soverom slik som du ønsker å ha det, man trenger ikke å ha det største rommet for å ha det pent. Du finner mange flotte soverom, uansett om det er Large, medium eller small.

Det rommet jeg alltid har ønsket meg er den hotellfølelsen du får når du kommer inn på hotelrommet, du føler alltid en form for ro, og den avslappende følelsen. I hjemme hos meg selv, har jeg den roen og den avslappende følelsen i rommet.

Etter at vi kom flyttende inn i huset, har jeg prøvd ut litt forskjellig, men en ting som er viktig for meg å ha er sengegavel og tapetvegg i hodeenden. Når det kommer til farger på soverommet, så har jeg alltid malt veggene i farger som jeg føler er dempende og rolig å innredet med tekstiler som puter og pledd.

Lamper: Jeg liker store lamper som gir godt lys og som løfter opp rommet.SOVEROMStore hotellputer er viktig, det er alltid like pent. Flere ting som er viktige når du skal innrede et soverom er, blande ulike tekstiler, alt fra lampeskjermer, putetrekk, sengetepper osv.. alt det som hører med.

img_62481IMG_0835Det er bedre å velge og se etter muligheter, på hvordan du vil ha det. Det gjelder å tenke kreativt. 

Vi har en akkurart passe størrelse soverom, her har jeg brukt fantasien på å skape et romantisk og lukseriøst soverom, et flott soverom og inspirasjon som kan bringes videre til dere der ute. 

– mønster tapet strekker rommet, jeg valgte mønster denne gangen som brukes som kontrastvegg. Før var det striper, men denne gangen ville jeg ha en annen forandring.

– Sengegavelen setter prikken over i`en og passer så godt inn med resten av de fagetonene som jeg bruker, og rammer inn sengen. Her har jeg valgt en mørk farge, og siden det passer så godt inn med resten, så gir det rommet en rolig følelse. Mørke fager er som regel enklest å jobbe med.

DSC_0117Betong er noe som er blitt tøft på soverommet, med store sølv-lampeføtter med blåe rundskjermer som bryter opp interiøret. Det gjør noe med rommet, ved å bruke tekstiler, farger og elementer som passer med resten av fargetonene i rommet.

DSC_0118DSC_0119Her varierer det veldig når det kommer til tekstiler i sengen, jeg har valgt å bruke farger som passer inn sammen med resten. Jeg er den som liker å matche å leke med farger når det kommer til puter, pledd, tepper og sengesett – jeg liker at det skal være enkelt og behagelig med rolige toner.

DSC_0120 DSC_0122

Jeg har valgt og ha en dekorknagg på veggen, kangger er alltid praktiske og pene. Jeg liker heller mange STORE ting, enn mange små.

DSC_0126 DSC_0127 DSC_0123Hvordan få det perfekte soverom? Da kan du godt prøve noen av tipsene som jeg har kommet med, og du kommer et steg nærmere ditt soverom slik som du ønsker det!

