God morgen alle vakringer … Hatt en fin jul så langt?

I år fikk jeg kjøpt julegave til meg selv.. fra meg selv.. nemlig et nytt kamera, og den fikk jeg på døren tidlig på julaften, snakk om den perfekte julegaven til seg selv, haha! Så da ble det en perfekt start på julaften, tro meg! Tenk at det nå kun er 4 dager igjen av dette året? Og at julaften allerede er over, dagene denne desember har gått så fort… skremmende fort, hvor ble førjulstiden av? 

Jeg håper alle hadde en fin julaften i år, dagen vår var helt nydelig og barna var snille men veldig sliten når kvelden kom, spente på gaver og alt på en gang..  så når kvelden kom så sovnet de fort i sengene sine. Så det vil si at det ble en vellykket julaften i år også, hvertfall når mamma kom og feiret jul sammen med oss. Julen uten mamma, er som jul uten julestemning. Er godt å ha en mamma, siden jeg bare har hatt henne siden jeg var 5 år gammel, for da mistet jeg pappaen min. Noe som jeg husker som det skjedde i går, men gode minner sitter jeg igjen med av de jeg husker ❤

DSC_0091 DSC_0092 DSC_0093 DSC_0094 DSC_0095 DSC_0096 DSC_0097 DSC_0098 DSC_0099

Jeg håper dere har en deilig 3.juledag… Det fortjener dere alle! Vi skrives om ikke så lenge, og husk en viktig ting.. VÆR SNILLE MED HVERANDRE 🙂

