Vel, over til overskriften. Jeg har fått mange spørsmål på å vise frem badet her i huset, badet er fra siden huset ble bygd altså 30 år gammelt. Nå er det en glede å vise det frem, med litt nytt stæsj blir alt mye finere, ikke sant? Ikke verdens fineste bad, med litt ny maling på skapdørene og nye knagger så ble det som nytt – vi klarer oss fint enda med det, men til sommeren og utover blir det prosjekt med oppusing av bad.

Er det en ting jeg kommer til å savne med leiligheten som jeg hadde ,så er det lille søte badet vårt. Det er riktignok ikke stort, men jeg ELSKER å ta meg en varm dusj og bare stå helt i ro der inne. Det er så koselig og varmt bad, og selv om det er lite hadde jeg fått inn ny dusj, ny vask med skap,hyller og toalett. Og alt er jo nytt og det var deilig. 

IMG_2576 IMG_2577 IMG_2578 IMG_2579

En ting jeg elsker med huset vi har nå er badet, det å ha GOD plass på badet var noe jeg savnet da jeg bodde i leiligheten. Så når vi flyttet inn i huset var badet mye større, og vi har også et bad nede som vi har til gjestebad, noe som er et ekstra pluss. Ulempen er dette badekaret, men det skal ut når vi skal rive ut alt og ordne nytt. (noe som jeg ser frem til, haha) Man kan ikke alltid få i pose og sekk, og dette var litt nedtur for meg, når jeg måtte flyttet fra et nytt bad, til et som var gammelt. Men sånn er det bare og nå har jeg blitt vant med det.

IMG_2580 IMG_2581Med litt maling og nye knotter på dørene så ble badet mye finere, ting har sin plass og er praktisk.

IMG_2582 IMG_2583

Nå har vi fått malt innredningen så nøye at halvparten kunne vært nok og snakk om å få innredningen til å bli fin.. For den kritthvite fargen var 100 ganger finere enn den som gikk over i gult… Noe måtte jo gjøres etter 30 år, haha…

IMG_2586 IMG_2588 IMG_2589 IMG_2592 IMG_2591

Og med nye hånduker fra Lexington kan jeg si meg fornøyd så langt, er ikke så mye som skal til for å få det litt hjemmekoselig på badet – jeg trives hverfall mye bedre med det nå, enn hva jeg gjorde før.. Og det sier vel bare litt?? men så ble julevasken også satt igang..  

Det enkle kan ofte bli det beste , selv på et så standard kjedelig bad som det jeg startet på….

