Åh, det er så deilig når det bare blir mer og mer julestemning. Tenkt at det snart er siste dagen i advendt, denne desember måneden går ALT for fort i mine øyner. I år blir det jul hjemme hos oss for første gang, så her blir det ikke mangel på noen ting. Familien min kommer hit, så det skal bli spennende, men litt rart også. Vi har alltid feiret jul hjemme hos mamma, men i år måtte det bli hos oss. Jeg er sånn at jeg ikke orker  å fylle opp hele huset med røde nisser og sånne ting – så jeg har tatt frem noen stjerner, advendtstaker, noen nisser som jeg har tatt vare på. Utover det så har jeg ordnet med blomster og dekorfat og resten som jeg syns er koselig å ha frem… Jul blir det uansett.

Jeg var i går og kjøpte meg noen tullipaner, de er så vakre at jeg måtte kjøpe meg noen buketter hjem. Jeg har også plukket frem noen julekuler, dekorkongler.. det er ikke så mye som skal til, ikke sant? Koselig blir det.

IMG_2442 IMG_2444 IMG_2459 IMG_2448 IMG_2447 IMG_2456

I champagnekjøleren har jeg et lite juletre og plantet mose rundt, det blir det jo så julestemning med en gang.

IMG_2467 IMG_2468 IMG_2471 IMG_2477 IMG_2478

IMG_2481 IMG_2485 IMG_2488 IMG_2486Siden jeg nå har noen uåpnet luker igjen, da skal jeg være ekstra snill og dele ut en litt større gevinst, nemlig… et gavekort på 1000,- i nettbuttiken til stylebynorway.

Det jeg lurer på er hvor mye betyr interiør for deg, skriv et litt langt innlegg om det i kommentafeltet, noen linjer hadde vært fint.. Lykke til alle sammen!

Vinneren av juletreet i betong i luke 13 ble:

Send meg mail på inececilie88@hotmail.com så sender jeg gaven din i kveld. :-)

Untitled

