Titttei og vips var det kveld! 

Da var kvelden kommet igjen, jeg har nettopp våknet etter og ha sovet hele kvelden sammen med jentene, sånn ender det alltid opp når man legger seg, haha! Jeg syns det er så gøy å gi noe tilbake til dere flotte leserne mine, det er en god og spennende følelse å få gjort dette, å få møte mange på mitdveien.. hvertfall når det handler om interiør, noe som de fleste av oss elsker. *smiler*

IMG_2491 IMG_2493 IMG_2496 IMG_2498I mellom tiden sitter jeg og koser meg med masse inspirasjon fra alle dere andre flinke  tre – pyntere.  Jeg er glad i det lille mini juletreet mitt, skulle nesten hatt flere rundt om kring for de er jo så søte, haha! Er jo alltid kos å ha litt mini juletree også i hjemmet, får se til neste år om det kanskje blir litt flere!

IMG_2502 IMG_2504 IMG_2505 IMG_2507 IMG_2511 IMG_2513 IMG_2516 IMG_2521 IMG_2522 IMG_2523

Dere sitter nok og er spente på hva som skjuler seg bak dagens luke som er nr 16, som jeg har valgt med å åpne med dette lille søte mini duftlyset fra woodwick til en av dere! Det du må gjøre for å delta er å fortelle litt kort hvor viktig levende lys er for deg i denne høytiden

Lykke til alle vakre!

Knittrende deilig duftlys , med fantastiske dufter!

IMG_2527Vinneren for gavekort på 1000,- kr ble:

Send meg en mail på inececilie88@hotmail.com så skal jeg få ordnet gavekortet til deg, husk navnet ditt ❤

Untitled

