Timene flyr av gårde, hvor har denne dagen blitt av?

Riktig god kveld dere! Jeg står på tippet til å legge meg, men lover jeg å komme innom igjen kommer jeg innom igjen! 

Om dagene spiller jeg julemusikk, synger meg helt hes og koser meg med julestæsjing! Det blir SÅ fint her, jeg er så glad for at jeg føler jeg får det slik vi ønsker! Juletiden for meg blir det brun, beige, grønn og hvit jul! Det er så fint til møblene våre og for meg som ikke er glad i rødt! Der er mamma best. hihi …… Det lukter jul i huset og jeg har helt utrolig, men sant – julestemning! Nå kan jeg nyte hele juletiden fra første til siste dag, og idag kom snøen tilbake igjen også.. Håper den varer til julen nå.. tihii! I år blir det en veldig fin jul, det har jeg en stor tro på! 

IMG_2416 IMG_2420 IMG_2427 IMG_2429 IMG_2431 IMG_2435Vinnerne av kalenderne er følgene:

Gratulerer så masse, send meg en mail på inececilie88@hotmail.com så sender jeg gavekortene til dere. Husk navn og adresse.

Luke 11:

Untitled

Luke 12:

Untitled

Ikveld kan jeg fortelle det at bak luke 13 ligger det dette nydelige juletreet i betong. Legg igjen en liten kommentar og dere er med i trekkningen! 

IMG_2246

Nyt kvelden, vi skrives! 

