God kveld alle sammen.

Kvelden har kommet og jeg sitter å nyter synet av vår nye lampe som har kommet opp over spisestuen, lekker ikke sant? Ikveld har jeg også fått dekket julebordet, jeg elsker å styre og ordne og gjøre det pent, så nå er bordet klart til i morgen. Ekstra stas er det jo når det er gjester som skal komme. Siden vi har kommet langt inni julemnd, da er det jo koselig å få pyntet bordet med litt julestæsj.

IMG_9219

Alt finner du i nettbutikken til Stylebynorway.. brikker, servietter, serviettringer osv.. Du finner det HER under julepynt i nettbutikken. Nå er det også 50% på ALL julepynt i hele nettbutikken, har du ikke fått gjort unna all jule shoppingen, da lønner det seg nå altså.

IMG_9206 IMG_9213 IMG_9215 IMG_9217 IMG_9211 IMG_9221 IMG_9223

Siden det ikke ble åpnet noe luke i går, da slår jeg sammen luke 11 og 12 der jeg lodder ut 2 stk gavekort på 400,- Det var så mange som ønsket seg det, så nå er det bare og prøve lykken igjen – så kanskje det er du som blir den heldige som blir trekt ut? Det du må gjøre er å fortelle meg hva som er viktig for deg denne julen 🙂

Vinneren av putetrekket i luke nr 10 ble følgnde: 

Send meg mail på inececilie88@hotmail.som så sender jeg deg gaven din nå på mandagen! 🙂

Untitled

 

