Et hjem for meg er viktig, hvertfall når juletiden er her – og den er fantastisk. Det som er viktig for meg i juletiden er familie, og være sammen med sine kjære. Der skal roen senke seg, tiden stå stille og man bruker tiden sammen med de man er glad i. Man pynter hjemme sine og blir mere familiekjære.

Det som er hjemmekos hos meg er levende lys, friske blomster og krukker med all slags kaker…

IMG_2334 IMG_2324 IMG_2325Jeg er den som liker å ha de fine og flotte tingene fremme, det finnes ingen oppskrift på hvordan man skal innrede et hjem. Man vet aldri helt hvordan stil man liker, for noen kan det ta litt tid og finne den stilen man vil ha hjemme, mens for noen så vet de akkurart hvordan man vil ha det med en gang. Man må spørre seg selv, er dette den stilen som du trives med? Jeg finner ingen begrensninger for hva som setter prikken over i´n i interiøret, så jeg prøver meg alltid frem.

IMG_2328 IMG_2330 IMG_2336 IMG_2332

Krukker og kurv er alltid koselig på kjøkkenbenken, noe man aldri får nok av…

IMG_2309 IMG_2310 IMG_2305

Små linsløyfer satt på krukker og duftlys får frem en liten toutch og kan lett skape en liten forandring, som setter prikken over i`en.
IMG_2306
IMG_2321

For meg er det viktig å skape en god følelse i hjemmet, der det handler så mye mer om bare en ting. 
IMG_2322
IMG_2323 IMG_2307

IMG_2316 IMG_2314 IMG_2318 IMG_2319 IMG_2315 IMG_2320 IMG_2317

Finn din stil og la oss bli inspirert av hverandre, det er jo det interiør handler om.

Bak luke nr 10. skjuler det seg dette putetrekket.

IMG_7318 (1)

Det jeg lurer på idag er – hvor mange puter har du i sofa´n din og ville denne fått plass? 

Fortell i kommentarfeltet og MASSE lykke til! 

Vinneren av luke nr 9 ble følgende :

 Gratulerer så masse, send meg mail på inececilie88@hotmaill.com så sender jeg deg gaven din.

Untitled

