God morgen.

Da var jeg endelig tilbake, i går kom vi endelig hjem fra sykehuset. På lørdagskvelden ble vi hasteinnlagt med lille Ane. Nå er hun på bedringesvei og begynner å bli seg selv i igjen. Noe barnehage for henne blir det ikke før etter nyttår, så nå blir det godt å ha henne hjemme hver dag sammen med meg, sykdom har det vært mye av og sånn er det jo det første barnehageåret. Men uansett så er mammakos det verdens beste.

Vi henger jo litt etter med pakke kalenderen og det betyr at jeg skal leke litt julenisse! Så idag komme jeg til å åpne luke 5,6,7 og 8. Bak disse lukene skjuler det seg….

Luke 5 & 6 er det deilig vaskemiddel og skyllemiddel fra durance i cotton + Durance duftolje lavendel

Luke 7 & 8 er putespray, håndsåpe, dusjsåpe og sist, men ikke minst deilig duftlys.

Jeg vil gjerne bli litt bedre kjent med deg som leser bloggen min, så mitt spørsmål er: hvor i landet sitter du og leser bloggen min, og hvor gammel er du? Gleder meg til å bli bedre kjent med deg. 

Vinneren av luke nr 4 ble følgende : 

Gratulerer så masse, send meg en mail på inececilie88@hotmail.com så sender jeg deg gaven din.

Untitled

