Så har denne dagen gått og natten står for tur, Jeg har for mange dager siden fått det smørt inn med solen at vinduene må vaskes og prøver å utsette det så lenge som mulig- haha…. 

Det som skinner er ihvertfall huset på innsiden, her har jeg vasket og gnikket alle rom og deilig duft av cotton lukter det i hele huset!  Det er så deilig å komme hjem til rent hus, etter at jeg hadde henta lisj mor i barnehagen vinduene kan jeg liksom «leve» med… haha..  Etter noen timer hjemme, hadde Ane fått feber, rettere sakt varm og slapp, mange nye tenner er på vei opp – så da er det vel det som er årsaken! Idag er det en sånn start på helgen, hun har for det meste bare sovet i fanget mitt idag – satser på at formen er bedre i løpet av morgen dagen eller søndagen! 

IMG_2268

Min absolutte favoritt duft ifra Durance er Cotton, Duft konvoluttene bruker jeg å legge imellom klærne mine – ellers har jeg den stående på badetKan brukes til å ha i undertøyskuffen, støvsugeren og igrunn der du vil det skal dufte godtDurance produkter er en fine gaver å gi til den som har alt. 

For å være med i trekningen av Duft konvolutten i luke nr 4 må du fortelle kort  Hvilken duft er din favoritt? Hva er det med Durance du liker så godt?

Vinneren av luke tre ble følgende: 

Gratulerer så masse til deg, send meg en mail til inececilie88@hotmail.com så skal jeg sende deg gavekortet ditt!

Untitled

 

 

 

