Ja da går det mot slutten, jeg sitter her og et stup trøtt. Jeg var den som la Amalie i kveld, og planene var ikke det å sovne sammen med henne.. noe som jeg gjorde, haha! Pytt pytt, jeg våknet opp igjen og nå sitter jeg her da… 

IMG_2264

I kveld ønsker jeg å gjøre det veldig enkelt med å dele ut et gavekort til en av dere heldige vinnere som du kan være heldig med å vinne, et gavekort på 400,- fra nettbutikken til stylebynorway. Der du kan få muligheten til å plukke ut akkurart det du måtte ønske deg! Litt enkle gaver er jo litt gøy det også, og hva passer ikke bedre med et lite gavekort fra meg til deg?

IMG_2265

For å være med i trekningen av gavekortet i luke nr 3 må du fortelle kort hva du ville valgt å bruke det på i kommentarfeltet. Lykke til! 

Vinneren av luke to ble følgende: 

Gratulerer så masse til deg, send meg en mail til inececilie88@hotmail.com så skal jeg sende deg duftlyset ditt! 

Untitled

 

